10 December 2008

10 December 2008

hmm..hari ni aku sampai ofis 8.35 am..at first i thot im gonna be late coz kena hantar ayu kt hartamas dulu..but then smpai on time..ok laa tu..as usual..belum ada org sampai kt ofis lagi..my hari raya aidiladha was a bit ok n hectic..aku kena bangun pagi2 then ada org cari gaduh dengan aku pagi2 raya tu..melayan anak2 sedara aku yg x geti duk diam..then kena klua teman cousin aku beli barang till 6.15pm and my bus tuk balik kL was at 8pm..selalu aku balik kL dlm 3 jam je but that nite smpai 5 jam lebih coz jam teruk kat highway..start dari rembau sampai laa nak dekat2 bangi i think..x sure coz aku tertido..aku sampai pudu dlm 1.15am..my exclassmate followed me to kL that nite coz she's on her semester holiday now..semalam aku dapat cuti 1 hari so aku pun pegi laa jalan2 dengan my exclassmate ni..her name is izzah..at first kitorg pegi rumah beshfren kitorg..nama die zulfah..die baru je bersalin on the 28.11.2008..she's got a baby boy named ahmad fayyad..a very cute baby boy..i'll post his picture later aite..then kitorg pegi makan kat carrefour ampang then pegi kLcc tgk wayang..wild child at 7.10pm..the movie was okay..a typical teenager movie which you can expect what's gonna happen next..then balik pegi mkn kt brj..then trus blk umah..aku tertido dlm pukul 11.15pm cmtu..hmm awal kn..huhu sebelum ni paling awal aku tido pn pukul 3am..aku tak tahu nak tulis ape lg..nanti kalu ade idea aku post lagi ye..dAA~

1 comments:

Anonymous said...

mmg jam trk hr 2...gila jam kul 1 br smp...nsb bek blh bgn pg 2 g keje...