29 April 2009

Depresi..


hmm dh lame aku x update blog aku ni..byk yg aku nk critakan disini tp..setiap kali aku cube luahkn..otak aku x dpt nk memproses pkataan2 dan ayat2 yg patut aku taipkn..biala aku simpan sendri je ape yg aku rse..

aku sndri x phm n xtau ape yg aku rse..kdg2 happy..kdg2 sedih x semena2..kdg2 stress..kdg2 rse depresi..aku rse cm nk lari drpd idup aku skrg ni tp nk lari kemana? klu ikutkn aku..nk saje aku pergi tinggalkn semua yg aku ade skrg ni..pergi ke tmpt bru..menghirup udara baru..bkenalan dgn org yg baru..membuat aktiviti yg baru..semuanya baru la senang cerita..tp aku bkn anak orang senang..ayahku pesara kerajaan..mamaku pula surirumah sepenuh masa...kalau aku mau pergi ke tmpt yg baru kn byk kos yg diperlukn..jd biarla aku dgn hidupku skrg..

manusia hanya dpt melihat fizikal..aku tersnyum..aku ketawa..tp hatiku? ade sesiapa yg dpt melihat? dpt mendengar? mgkin entri ku kali ini agak emosional..tp aku cume nk luahkan ape yg aku rse..aku ttap seperti biasa..tetap riang ria ceria seperti kanak2 ribena..hehe

okla..klu rajin akan ku update lg blog ku ini..rasa kemalasan aku makin menjadi-jadi semenjak dua menjak ini...rasa cm xnk update2 lg pn ade..tp klu ade idea..aku update la ye..till then..bubye..

0 comments: